Klachtenregeling Raasveld Expertise

 

Niet tevreden? Laat het ons weten

Bij de regeling van personenschade draait alles om mensenwerk. We doen ons best om uw schade zo snel en zorgvuldig mogelijk te behandelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze aanpak. Laat het ons weten, dan kijken we samen naar een oplossing.

Voor wie is deze klachtenprocedure?

Onze klachtenregeling is er voor iedereen van wie de schade door ons wordt of is behandeld namens de opdrachtgever. Dit geldt ook voor de belangenbehartiger van deze persoon.

Wat is een klacht?

Een klacht is een blijk van ontevredenheid over onze dienstverlening of medewerkers. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de manier waarop uw zaak is behandeld of over onze communicatie. Gaat het om een misverstand of snelle vraag? Dan proberen we dat natuurlijk direct voor u op te lossen.

Hoe meldt u een klacht?

U kunt uw klacht sturen naar: klachten@raasveldexpertise.nl

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Binnen drie werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
  • Een klachtenmanager behandelt uw klacht zorgvuldig en onafhankelijk.
  • Binnen tien werkdagen ontvangt u onze schriftelijke reactie.
  • Hebben we meer tijd nodig? Dan laten we dat natuurlijk weten.

We blijven ons verbeteren

We nemen klachten serieus en gebruiken ze om onze dienstverlening waar nodig te verbeteren. Ook houden we bij hoeveel klachten we ontvangen en hoe we deze afhandelen. Bevoegde instanties kunnen, als het nodig is, inzicht krijgen in het aantal klachten en zien hoe we met de klachten omgaan.

Uw privacy

We vinden het belangrijk dat uw gegevens veilig zijn. De gegevens die we van u ontvangen, gebruiken we alleen om uw klacht te behandelen. Wilt u meer weten over hoe we met uw gegevens omgaan? Bekijk dan onze privacyverklaring op de website.